piątek, 9 marca 2018

Na ratunek!

Cześć!

Wiele graczy narzekało ostatnimi czasy na nierozwinięte i porzucone wątki. W ostatniej aktualizacji Star Stable spełniło jedną z ogromu próśb i w końcu zabrali się za zadania związane z Hermanem i Panią X. Tak, dobrze widzicie! W końcu, po dwóch czy nawet trzech latach mamy szansę uratować Hermana! Oprócz tego do gry weszły nowe trzy maści koni północnoszwedzkich oraz, jak co dwa tygodnie, targ znowu zawitał do gry. Jednak o tym później, skupmy się na zadaniach!


*Uwaga spoiler*
Przechodząc do samych zadań, na początku musimy się stawić u Pani X w Obserwatorium, gdzie przekaże nam wieści o ostatniej, lecz nie udanej próbie podsłuchu rozmowy pracowników G.E.D. Misja się niestety nie powiodła, bo w pewnym momencie umilkli, tak jakby ktoś powiedział im, o wręcz niewykrywalnym podłsuchu. Pani X z Syntaxem podejrzewają, że w naszych szeregach znajduję się jakiś zdrajca. Zostawiając ten temat, każą nam się spotkać z Silencią Tranquile w Jarlaheim. Gdy już dojeżdżamy na miejsce, szpieg tłumaczy nam o nowo nabytych informacjach i razem z nią, przebrane za pudła czekamy na Panią Drake, która spodziewa się Pana Sandsa. Niestety na spotkanie przychodzi jego "asystent" Drako. Ustalają oni warunki przekazania sprzętu przez Dark Core dla G.E.D. W zamian za udostępnione rzeczy Dark Core oczekuje 60% wydobytego, nieprzetworzonego Drakonium oraz przekazania Hermana. W tym momencie nosimy się z myślą, ponieważ jest to szansa na uratowanie przyjaciela. Jedziemy czym prędzej do Pani X przekazać jej nowiny. Ona stwierdza, że Pani Drake musi być naprawdę zdesperowana skoro brata się z wrogiem, przez chwilę robi jej się nawet szkoda tej kobiety. Jednak zaraz potem wraca do myśli przewodniej, czyli pomocy Hermanowi. Stwierdza, że właśnie Silencia poradzi sobie z tym najlepiej i wysyła nas do Nowej Grani na spotkanie z jej przyjacielem. Na miejscu widzimy Billa Buldożera, dzięki któremu możemy w ogóle przebywać w Urodzajnych Hrabstwach, bo to jemu pomagaliśmy na początku gry z budową mostu. Poprzez namowy szpiega pożycza on nam swój strój roboczy oraz kilka blokad na drogi. Z takim wyposażeniem pędzimy czym prędzej pod Zajazd pod Wilkiem - jedyną drogę do Srebrnej Polany. Tam blokujemy przejście i czekamy w ukryciu na idealny moment uratowania przyjaciela. Gdy taki nastaje, pracownik orientuje się o ucieczce Hermana i musimy czym prędzej przed nim uciekać. Ucieczka, jak zawsze została zorganizowana w formie wyścigu. Na mecie czeka na nas Pani X oraz reszta członków C.H.I.L.L. Nie pojawia się jedynie Jupiter, czyżby to on zdradzał organizację? Tego nikt nie wie i jak na razie się o tym nie dowiemy, ponieważ tutaj kończą się zadania. Trzeba czekać na kolejną dawkę, która może przyjść zadziwiająco szybko (ekhem, różne postacie znikają albo pojawiają się w miejscach, w których normalni nie stoją)! 


Jednak nie tylko zadania pojawiły się w grze, zawitały również konie północnoszwedzkie z nowymi maściami! Wymieniając je od lewej, są to konie skarogniade, kasztanowate oraz białe. W grze Ci czterokopytni przyjaciele są rozchwytywani, więc nowe maści były dobrym posunięciem ze strony gry. Swoją drogą jest to teraz najbardziej dopracowana rasa w grze, ale co się dziwić, ostatnio zostały przecież odnowione.

Podsumowując całą aktualizację, w grze możemy od teraz zobaczyć stosunkowo krótkie, lecz ciekawe zadania, w których ratujemy Hermana, trzy nowe maści koni północnoszwedzkich oraz targ Eddiego i Ferdinanda z monotonnymi już zadaniami (mogliby je trochę zróżnicować, nawet tylko do tego stopnia, że w każdym miejscu mamy nowe, ciekawe zadania do wykonania).

Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia